Szakmai jártasságom

Szia!

Németh Dorottya vagyok.

 2007-ben kezdtem el edzéseket tartani, és 2011 óta foglalkozom mozgásszervi rehabilitációval. A terápiámban nincs helye félmegoldásoknak! Tüneti kezelések helyett, megkeresem a kiváltó okot, a testet mint összefüggő rendszert vizsgálom. Így ismerősként vagy ismeretlenként is első körben azt ajánlom Neked, NE fogadd el a fájdalmat! Viszont fogadd el, hogy rendszeres, egyéni tornával, nyomasztó mozgásszervi panaszaidtól, felesleges körök nélkül, egy életre megszabadulhatsz.

100%-ban segítségedre lehetek amennyiben CÉLOD:

Modern Gyógytorna 100%
Tartásjavítás 100%
Triggerpontok oldása, fascia terápia 100%
Izomtömeged növelése 100%
Testsúlyod csökkentése 100%
Funkcionális erőnléted fejlesztése 100%
Sportágadnak megfelelő erőnlét fejlesztés 100%
Rád szabott étkezési terv összeállítása 100%

Ismerd meg szolgáltatásaimat!

Számolj le végleg a hétköznapjaidat is megkeserítő fájdalommal!

Folyton kínoz vagy csak néha beléd nyilal? Vizsgálatok egész során estél át, de kézenfekvő magyarázatot nem kaptál? A gyógymódok, felírt orvosságok csak ideig óráig hatnak?

Átmeneti, tüneti kezelések helyett, űzd el egy életre a nyomasztó fájdalmat. A jól irányzott tréning az egyetlen olyan terápia aminek evidenciája van, nincs olyan fizioterápia vagy gyógyszer ami olyan hatással lenne, mint a testmozgás. 

A megfelelő terápia, mérhető, nyomonkövethető, erősít, terhel (se nem túl és se nem alul), a szöveti sajátosságokat figyelembe véve épül fel, a gyógyulási fázishoz igazított, és mindig a biomechanikát veszi alapul.

  • Hatásos - mert feltárja a kiváltó okot.

    Kenegeted, borogatod, masszíroztatod, tornáztatod és nem történik semmi? Az eredménytelen próbálkozások leggyakoribb esete, mikor csak az adott fájdalmas testrészre helyeződik a fókusz, így figyelmen kívül marad a probléma valódi kulcsa. Az általam alkalmazott részletes anamnézist és tesztelést követően ez nem fordulhat elő.

  • Modern - mert nem klisékre épül

    Tudtad, például, hogy a nem megfelelő időben vagy ideig végzett jegelés, pihentetés káros is lehet? Szívfacsaró látni, mennyi sablonnak, megtévesztő információnak, elavult módszernek és gyakorlatnak van keletje mind a mai napig, miközben számtalan esettanulmány rácáfolt már. A hozzám fordulókat kiugrasztom a csigaházukból, új szemszögből mutatom meg, mit kell tenniük ahhoz, hogy a fájdalom alól újra fellélegezhessenek.

  • Tartós - mert "mellékhatása" fiziológiai változás

    A fájdalom származhat, a szövet megváltozott állapotából, vagy az idegrendszer által kiváltott fokozott érzékenységből. Ez megszüntethető olyan ingerrel, mely hatására a szöveti struktúra ismét rendeződik, vagy az ideg szenzitivitása csökken. Ez az inger nem más, mint a mozgás.  

Titkon vágysz egy irigylésre méltó formára vagy felturbózott energiaszintre?

Ki ne képzelte volna már el magát, hogy úgy igazán jól néz ki, elégedett a testével, mert szép feszes, tónusos és legfőképp egészséges, amolyan "egyben vagyok" érzés járja át. Szétárad benne az energia, boldogságtól csillog a szeme, lendületes, kirobbanó munkakedve van, a társaság lelke, mert igazán él és élvezi az életét.

Rendszerességgel, tudatossággal, szakmai segítséggel nem kell, hogy mindez vágyálom maradjon. A tested a legokosabb és leghálásabb gépezet. Ahogyan táplálod olyanná válik. Adj neki friss, vitamin dús ételeket és energetizált lesz. Adj neki lehetőséget a testmozgásra és formás lesz.

  • Gyorsabb eredményt érsz el

    Sokszor megkapom a klienseimtől, hogy "túl sokat nézel ki belőlem". De eddig mindig beiigazolódott, hogy  Ők azok akik, alá becsülik saját teljesítményképességüket. Nem  hagyom, hogy alul értékeld magad, így máris nagyobb tempóval roboghatsz céljaid felé.

  • Megelőzöd a sérüléseket

    A folyamatos edzői figyelem, segítségedre van abban, hogy a gyakorlatokat helyesen hajtsd végre, vagy ha szükséges, menet közben megfelelően módosíthass rajtuk.

  • Nem tudod ellógni az edzést

    Egyrészt, van egy fix előre megbeszélt időpontod, amit könnyebb betartani, mint módosítani, így elkerülheted a "majd holnap edzem" szindrómát. Másrészt edzés közben a folyamatos motiválás gondoskodik arról, hogy a rosszabb napjaidon is beleadhass apait anyait.

Edzenél, de egyedül nem igazán megy?

Ha úgy érzed a hatékonyság rovására megy az önálló tingli tangli, esetleg bizonytalan vagy a gyakorlatok kivitelezésben, netán feldobnád unalmas magányos edzéseid, úgy, hogy közben folyamatos edzői segítségben is részed van, akkor a kis létszámú csoportos köredzés Neked való!

4-5 fővel végzett, változatos gyakorlatsorokból felépülő, Rád szabott, mégis csoportos edzésben lehet részed, ahol a többi csapattárssal garantáltan jó húzóerők lesztek egymás számára.

  • Motiváló csapat

    Amikor részese vagy egy jó hangulatú csapatnak, aminek tagjai ugyanazért vannak ott mint Te, ahol egymást tudjátok bíztatni, plussz teljesítményre, kitartásra, máris észrevétlenül sokkal hamarabb elmegy az edzésidő és annak ellenére hogy a végére elfáradsz, úgy érzed feltöltődtél és kikapcsolódtál.

  • Kontrollált edzésmunka

    A kis létszámú csoport előnye, hogy az edzői figyelmet továbbra is élvezheted, segítek beállítani a számodra megfelelő terhelést, kijavítani a helytelen végrehajtást, elsajátítani a helyes mozdulatot, vagy esetleg mással helyettesíteni azt a gyakorlatot, ami számodra még nem megfelelő, mindez hozzájárul, hogy megelőzhesd a sérülést, fokozhasd a fejlődést.

  • Pénztárca barát

    Természetesen ez sem elhanyagolható tényező, hogy a csoportos órák, kíméletlenek a zsírpárnákkal, de kíméletesek a pénztárcával.

Saját időbeosztás mellé, saját edzésterv.

Gyakran vagy jövés menésben? Olykor kiszámíthatatlan az időbeosztásod? Vagy csak jól jönne ha valaki megtanítaná Neked az alapokat, amik az egyéni céljaidhoz hozzásegítenek, úgy hogy közben figyelembe veszi  a saját funkcionális kapacitásodat?

Az egyénileg összeállított edzésterv segítségedben lehet ebben. Elegendő 3 időpontot lefixálnod közös edzésre, utána az egyedi edzésterveddel kialakíthatod saját ritmusod.

  • Te osztod be mikor edzel

    Hogy milyen gyakorlatokat végezz, hány szériában, mennyi ismétléssel, mekkora súllyal, milyen pihenőidővel az meghatározott, de hogy mikor végzed el a gyakorlatokat azt már Te döntöd el.

  • Rád szabott

    Nem holmi légből kapott sablont kell követned. Alapos szintfelmérő , "vallatás" és gyakorlás után, a Te testedre igazított, a Te céljaidat támogató edzéstervet kapsz. 

  • Bármikor megújíthatod

    Amikor úgy érzed, már nem jelent kihívást az addigi edzésprogramod, egy újabb 3 alkalmas foglalkozással felülírjuk azt. Érdemes edzésnaplót is vezetned, egyrészt önmagad motiválására, másrészt segít nyomonkövetni a fejlődésed.

Mit szólnál egy személyre szabott étrendhez, amit csak be kell tartani?

Bármilyen formájú edzésbe is kezdj, legyen a célod fogyás vagy tömegnövelés, megfelelő étrend nélkül a bizakodva várt eredmény elmarad, lassan van csak némi látszatja az edzéseidnek, ez elkeserítően hat, megtöri a motivációdat, a lelkesedésed. Hogy ez ne fordulhasson elő, tőlem nem csak egy exceltáblába szúrkált 5 soros étrendtervet kapsz. 

Célodnak megfelelően és egyéni sajátosságaidat, ritmusodat, alkatodat, napi energia felhasználásodat figyelembe véve készítem el, kcal-ra pontos étrendterved! Ahhoz hogy elsajátíthasd a letisztult étkezés szabályait és többé senki ne tudjon félrevezetni mindenféle sztár diétával, az étrend mellé jár egy 30 oldalas amolyan mítosz írtó pdf.

  • Napi étkezésekre lebontott

    A hét minden napjára, a nap minden étkezésére más más ételvariáció. Neked csak be kell tartanod!

  • Receptek

    Avagy élet a rizs csirkén is túl. Nem kell, hogy az étrendváltást horror sztorinak éld meg! Közel 90 oldalnyi változatos recepttel segítek Neked, amiben ötleteket találsz a reggelihez, ebédhez, vacsorához, desszerthez.

  • 30 oldalnyi átfogó anyag étrend mítoszokról

    Hogy többé ne tévesszenek meg hamis információk! Gyakori hibák, téveszmék megcáfolása, levezetett indoklással, az információ áradat végre átfogóan, leszűrten.

Végzettségeim

Sportfizioterapeuta 2018 DOSB (German Olympic Sports Federation)
Lökéshullám Terápia                2017
SMR System szakértői kurzus        2016
Medical Flossing                       2016
Trigger és Tenderpont terápia         2016
Tréning alkalmazása a terápiában (MGYT)          2011
Személyi edző (IFBB)                  2008

Eddig megjelent cikkeim, videóim

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident.

Rólam mondták

Elérhetőségeim

Medness
2100 Gödöllő Tábornok  u. 38/b

+36/70-613-89-32

 

Térkép

hu_HUHungarian
hu_HUHungarian